Thursday, June 30, 2011

lu langsi gua cerai

assalamualaikum salam 1 malaysia.
korang sehat tak?aku sehat je dan terlebih sehet semenjak dua menjak ni HEHE
oke,malam ni cume nak merungut je
KENAPA
KENAPA
dan
KENAPA
manusia sering sering sering suka ketawa HA HA HA kan ketidaksempurnaan seseorang
walhal ALLAH S.W.T telah mencipta manusia sebaik baik kejadian...
maksud aku ketidaksempurnaan tuh bukan sebab die tuh OKU mahupun kekurangan dari segi luaran,mental dan fizikal atau sewaktu dengannya.
contoh
seseorang itu seperti lurus seperti pembaris,dan menjadi mangsa buli manusia yang BERLAGAK bagus.ishhh,rase nak pegy kerat 14 je manusia sebegini
kau susah ape HAH?die tuh pendiam ke,penyendiri ke,penakut ke,dan die tak mintak duit
minyak motor dengan kau kan!so,ape hak kau nak buat lebih kurang je dengan die
dan
kau jeles sebab kau takde rambut belah tengah rompol rompol yang berminyak sebab letak gel rambut jenama brylcreem ke?
tu la laeng kali jangan pakai gel rambut yang MASIH TERPACAK tu
wei dah dah la tu korang buli die,ejek die,mengata die,ape salah die hah?
dan buat
SI BAIK HATI
yang tak selalu tapi kadang kadang back up die,aku salute kau 10 jari la wei
aku suka kau lebih la dari orang laeng HAHA


*ntah pape aku merepak merapu malam malam ni HAHA

2 comments:

ABCDYLAVEN said...

lu langsi tuuu xleh tahan oh! hahaha suke dari org lain? aii bau nasi minyok la pulok!

nurasiyah.rani said...

lalala~~~saye kate saye suke die sbb die baik dr hok laeng!SRK la wei