Saturday, June 18, 2011

seram

hai hai....
aku nak cter smething la kat korang,tapi AMARAN bagi ibu mengandung dan penghidap penyakit jantung tau!
tadi aku rase kam,kat area KUALA TERENGGANU hujan ribut la around 9pm kot.
tetibe hujan lebat tung tang tung tang bunyi angin kuat,aku mase tuh ade kat dapur tengah makan nasik dengan tok aku.then,dalam keadaan ribut tuh aku TERdengar satu sore yang tengah mengalunkan azan.aku pom ape lagi,basuh tangan berlari kat ruang tamu.
aku egt aku sorang je dengar rupe rupe nya kakak aku pom dengar la.waaa,seram sih.
cobe bayangkan time hujan ribut terdengar sore azan,nak kate isyak dah lame lepas dah.
aku pom intai la dekat pintu,kot kot ade kot kot HAHA
lepas tuh,senyap je...
tak lame dalam 2,3 minit bunyi azan lagi.aku pom ape lagi terus peluk umi aku.
sape tah yang azan time time camni erk?misteri betol
JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DISELUBUNGI MISTERI

2 comments:

Nursha said...

memang patut azan pun kalau situasi gitu.... sebab guruh kuat kan nk halau paktang2..

Yasmin Anuar said...

hahahhaha....klasik ayat nko moly ! paktang2 gtuh !!