Saturday, June 25, 2011

meet them

hai hai sekarang saya banyak bizi ma...
bizi sama sekolah,kerjarumah,homework eh tak same k?sama kawan baru,macam macam la tapi
penat sangat sangat.
dan tak lupe aku jumpe ramai kawan kawan baru:

ni klasmate aku,6BK2
-mei ling
-wawa
-asna
-azia
-tehah
-munirah
-nor
-eida
-fatin
-hanie
-tinah
-zam
-nabila
-mirul
-azlan
-kusyairi
-BOS a.k.a fikri
-ketua muke serius
-adam
-syukri
-rizal
-kero,yang kadang lawak kadang annoying gile
-safwan,macam name si tet tet je kam

dan yang paling HOTSTUFF dalam kelas aku adalah HEE CHUL a.k.a HEE NIM(nama sebenar
dirahsiakan,sulit kerajaan)
muke die ade iras iras skek skek



ni plak kawan kawan kelas laen
-fadil
-maple
-hanis
-manimala
-shah rukh khan
-fikri
dan banyak lagi weh aku tak sempat nak berkenalan lebih rapat yang aku sebut sebab aku tahu name die je HEHE
budak budak 6BK1,6BK3,6BK4 sume
mase masih panjang untuk kite mengenal hati budi masing masing wait n se ya!^_^

No comments: