Sunday, June 5, 2011

TERjumpa lisa surihani tapi sombong

sebenar benarnye dah lame aku nak share HOT story ni dengan korang sume.
as u know,aku kan dah jadi student balik kan,mse last day sekolah seminggu lepas yang merupakan first day aku kat SMKSS kiteorang* aku,mutek,dyla,umi decide lepas abih sekolah nak jumpe si comel anis sebab die dah pegi UIA besok.then kteorang pick up si comel anis kat umah die menaiki kereta yang dipandu mutek.kiteorang plan nak g makan,maka makanlah kami di RASAMAS yang terletak di gedabak giant


*si comel anis

sile tengok gamba,biar gamba yang menceritakan segalanya



*tak payah nak cakap tengok gamba dah tahu camne eksited aku ngan makanan atau makanan ngn aku erk?



*TQ la kat waiter rasamas sbb tlg ambik gamba ni



*bai bai si comel anis


then,tengah syok makan makan+lemak kat badan kiteorang pom JENG JENG JENG TERnampak cik LISA SURIRUMAH eh silap lisa surihani.OMG,die memang la suweet,shantek,lawa macam aku tapi yang heran die bersama dengan seorang lelaki yang tak dikenal pasti identiti nye*org laki tuh dok glamor kot
apelagi kiteorang riuh sekampung la,mane taknye jmpe retis u~maka posing la kami dengan bersama cik lisa cung!senyum lebar je jumpe kiteorang tapi die tak bercakap
KENAPA?kenapa engkau tidak bertegur sapa ngan kami wahai cik lisa?malu kah?segan kah?
sombong kah?demand kah?yang die tahu,cume senyum je...btw,nice to meet u ;)



*korang jangan jeles yep!lisa ni la yang tak bertegur sapa ngn kiteorang HAHAHA


oleh kerana,cik lisa tidak melayan kami,maka kami pom dah give up!bergamba la kami sesama sendiri dan balik la kami selepas itu~~~bai bai lisa surihani,next time ketemu lagi!



*sulaimanians,kami budak pra -U


***kalu korang teringin,mengidam nak ketemu sama si cik lisa buleh la ke RASAMAS,GIANT KUALA TERENGGANU...24 hours lisa ade kat situ...harap harap si comel anis,sehat2 aje kat sane n don forget me bebeh!

4 comments:

Mr Lee said...

hahaha poster jew uper nye .....LOL

nurasiyah.rani said...

meer oppa...
HAHAHA tertipu tapi lisa jugak kan?
tp dlm poster je ;)

CikAnisMarshmallow said...

sengetlah ngok ngek......ingatkan ketemu betul2....upenyer poster....

nurasiyah.rani said...

anis aina...
HAHAHA,ketemu jugok dlm poster pom