Monday, May 30, 2011

gatal nye die euwww

lame dah tak bebel dalam belog ni...kenape aku entri aku bertajuk gatal?
GATAL tuh maksud nye adalah sifat yang ade dalam diri manusia yang membuat diri seseorang berasa gantal yang amat sangat!erti kate laeng ulat bulu dah naek daun dan nak bertukar jadi rama-rama...tapi tuh depends atas diri masing masing la! IT DEPENDS WHAT YOU DO WITH IT-cover la sket gantal tuh,tok se la showoff sangat euwww~~~akta dewan bahase dan pustaka swasta nur asiyah-HAHA



*cube g sentuh si ulat bulu ni,gantal tak?kalu tak gantal,korang memang gantal tahap karma dan kalu tak gantal korang bukan manusie HAHA

kenape die gantal sangat erk?kenapa kenapa dan kenapa?ape yang merasuk diri anda wahai si DOT DOT?mengalahkan aku yang gantal sejak azali lagi*aku memang gantal pom,gantal nak kawen,gantal tangan,gantal siku,gantal kaki tapi kau gantal lobih lobih...dolu dolu kau tak gantal dan sekarang kau gantal ape kes?dah buat aku rase meluat luat tahap karma HAHAHA



walaupape pom selamat BERgantal lah kamu wahai si DOT DOT.kalu kau tak dapat ubat gantal itu haruslah sapu minyak afiat banyak banyak kalu tak surut gantal itu maka bergegaslah ketemu hencik doktor..bai bai si gantal DOT DOT
aku pom tak pasti sangat motif entri aku malam ni,yang pasti aku tengah gantal tangan nak taip pasal kau si gantal DOT DOT.sekian wasalam =)

P/S:sorry si gantal DOT DOT sebab terkuntup kau dalam belog dan terima kasih kat kau sebab kau jugak membuat aku hupdate belog ni.


*jadilah macam si shantek rama rama,susah nak tangkap dan tak gantal kan kan?



***sebab aku asik menaip gantal gantal,nyamuk pom tanpa beri salam hisap darah aku dan memberikan lovebite dan menyebabkan lengan aku gantal dan menyebabkan aku bertambah saket hati.muahaha

1 comment:

Nursha said...

Monda lak beb... topik gantal sangat nie...