Sunday, May 22, 2011

dozen?

assalamualaikum.selamat malam dan selamat pagi.hav a nice day korang
sape penah tengok citer CHEAPER BY THE DOZEN?for sure aku rase sume dah tengok kan,aku pom dah tengok banyak kali.HAHA citer die memang best dan amat sesuai untuk sume genre.
agak agak best tak kalu kite ade 12 orang adik beradik?OMG wow,superb weh.mane tak nye aku ade 6 orang adik beradik pom dah kencos,kalu ++++++ lagi 6 orang!dah buleh buat team bola sepak tapi bagi aku lagi ramai lagi best.cube bayangkan time nak makan penuh meja dengan pelbagai ragam dan paling best time raye lagi meriah double meriah!



*sumber dari abang yahoo


tapi,ade jugak orang yang tak suka pada kebisingan,keriuhan,keramaian ni.die hanya suke menyendiri!ALONE dengan dunia die sahaja. memang la bila kite dah mati kite pom kita akan menyendiri tapi bagi aku,aku lebih prefer family yang besar,ramai dan meriah sebab BEST!
contoh macam family aku,time cuti tak kire la cuti ape pom janji cuti mesti kakak kakak abang abang aku balik dan rumah kiteorang automatik bukan manual jadi RIUH!tambah tambah time raya,memang meriah la weh,rumah family aku dah jadi macam rumah pengumpulan saudara mara.sebab tuh aku suka HARI RAYA AIDILFITRI dan dapat $$ HAHA*alamak,cakap pasal hari raya pose belum habis ganti lagi HAHA



tapi kadang kadang mesti ade berlaku salah faham antara satu same laeng.bak kate pepatah lidah pun tergigit usahkan adik beradik.normal la tuh gaduh,balos,gocoh,gomo dalam family tapi lepas 2,3 hari oke balik,air dicincang takkan putus la!





pastu buleh buat macam macam aktiviti same same.kalu hari keluarga memang sah sah team korang akan jadi perhatian silap silap jadi juara beb!team orang laeng tak cukup peserta tapi team korang awal awal dah siap dulu.



*syok weh ramai ramai pakai name si ayah kat baju


tapi malang nya family aku hanya ade 6 orang je adik beradik.neverminds,tak dapat 12 orang 6 orang pom dah oke!ni pom dah memadai dan aku hepi sangat dengan family aku even sometimes we had a problem *problem?xde la sje je bagi nampak complicated sket but we love each other la.



***sedikit info tentang cter tuh

CHEAPER BY THE DOZEN best gelak abih weh tengok gelagat dieorang

No comments: