Sunday, May 1, 2011

sepagi di HSNZ

hai hai,dah lame tak update kan!ary nih nak citer kegatalan kegalakkan,kemiangan,keuntungan aku ari nih.oke,lately si faQeh asik demam je manjang sebab die dah nak tumboh gigi maybe la kot :B die asal malam je automatik bukan manual ye jadi panas...pelik kan?
so pagi pagi tadi aku siap siap nak pegi HOSPITAL SULTANAH NUR ZAHIRAH teman kakak aku pegi check la kan!dah la tak mandi!hahahaha .aku memang liat mandi pom,so aku pulun perfumes banyak banyak!hahahaha kuikuikui



*cari dalam google,hahaha


then sampai kat hospital,terus pegi dekat emergency.daftar la isi borang la bla bla bla...
sampai giliranjumpe doctor aku tak masuk la,aku pegang beg kiri kanan macam mok cik jual ubat je mase tuh!cube bayangkan aku galas beg aku,handbag kakak aku,pastu beg si faQeh...apemacam?hah?

aku pom duduk tunggu TIBA -TIBA aku terdengar suara si faQeh menangis.aku pom terjah masuk la dlm bilik tuh.debor la takot ade pape kan..aku pom masuk dengan beg beg,si faQeh exsited tengok CIK SU die yang tak mandi tapi dicover dengan perfumes silky girl!hahaha
masuk dengan langkah bergaya,pastu doctor punye la SEMAK,HENSEM la pulak!
muda lagi,aku rase umor die above 25 kot.tapi die memang hensem la!jap korang bayang kan eh kulit putis bersih,wif spectacles,sweet wif his uniforms!:D


*tadaaa,tu die orangnye.tapi tak tau name ape ;D
si faQeh pulak merengek nak pegi dengan aku,so aku pom tunjuklah kasih sayang aku yang tak terbolah bahagi nih!aku rase doc ni baru lagi kot,sebab mase die nak inject faQeh macam ketaq ketaq sket.si faQeh pulak tak nangis langsung time di inject,relax n chill aje.cool gilak!
pastu aku sempat la jugak snap gamba doc tuh,tapi dari arah belakang je lah kan.nak mampos agaknye kalu snap depan depan...aku snap pom curik curik sambil dukung si faQeh.hahaha

nasib baek si faQeh tuh tak de pape problem kan,alhamdullilah..oh!my only only niece....lalala~~~

*gigi si faQeh tumboh 2 batang tapi tumboh serong sket


arap arap keputusan darah si faQeh tuh tak ade problem!insyaallah sume baik baik aje;)



*wahai incik doktor,semoga kite berjumpe lagi dan selamat maju jaya!
quality gambo tak memuaskan,sbb dgn kmera phone yang murah je!hehehe

5 comments:

Yasmin Anuar said...

asiyah...cri cepat usb tuh ! cekik nih kan !

nurasiyah.rani said...

hahahaha.sabo ming!

Nursha said...

cepattt wehhh !!!!!!!!

nurasiyah.rani said...

sabo sabo!mu wt aku dok sabo!

Anonymous said...

cari-cari kite nak tengok jugak...=)....=) singgah and follow akak.=)