Monday, May 9, 2011

stpm

assalamualaikum!
oke,hari ni bermula la lagi kehidupan aku sebagai seorang pelajar!eh bukan dah 18 erk?asal lak sekolah balik,hah?actually,aku masuk form6.asal erk?hehehehe,sebab aku tak dapat tawaran mne mne upu,matrik aku tak apply,ipg lagi la kan.upu dah click E-rayuan tapi tak tau la dapat ke tak,sebab sekarang ni persaingan betol.*padahal result cukup cukup minum je

sekarang ni f6 dokleh maen maen macam dolu dolu.kalu tak,naya la aku!huhuhu
so,NUR ASIYAH today your life begins!*lagu today my life begins ni memang sesuai ngan aku.
arap arap dapat la aku tukar sekolah,sebab aku takmboh stay hostel.aku mintak tukar sek men keb padang midin.sebab ape aku tukar?pertama,dekat dengan umah.kedua,aliran sastera.ketiga,sek tuh dolu dolu terbaik stpm...hehehehe

sok dah setatminggu orientasi hingga cuti sekolah!penat weh ;/
it's oke!bai bai

*gud luck buat sume kawan kawan aku.arap korang buat terbaik ;)
dan JANGAN sesekali korang hine,pandang rendah kat budak
budak STPM tau!hehehe, buah pisang takkan berbuah 2 kali je,tapi banyak kali!

3 comments:

cik chekOdOk said...

dont give up!!!kegagalan masuk IPT bukan bermakna kiter sudah menuju zaman kegelapan....org cine rmai jerk pi STPM>..sape yg pndang rendang memang BODOH +rugi jek ALLAH bagi akal.....

chayok2x........all de best!!!

ur family always support u!!

cik chekOdOk said...

gOOD luck,sis~~

nurasiyah.rani said...

cik chekOdOk...
hehehe;)
i'll try my best!
thanks sista!