Thursday, May 5, 2011

lawak bebeno

ni nak citer kisah lucu yang buleh jual kat jozan,jambu dan nabil dalam maharaja lawak untuk minggu ke 6 nanti.aku rase mamat khalid mesti nangis guling guling ah.hahaha

hahaha!Pade suatu hari burung-burung pun berkicauan hari itu...dah dah!asik asik usop wilcha aje kan.alkisah nye potang semalam,aku tengah layan pesbuk lalu aku diesuruh oleh kakak ku merangkap ibu si faQeh.die suruh aku kisar bawang sebab nak buat mee rebus.so,selaku adik yang taat dan rajin aku pom bergegas mengisar bawang.si faQeh pula sedang leka bermaen maen dengan mainan mainan die sambil bercakap sendirian.ape yang die pot pet pom aku tak tahu.

sedang asik memblender bawang TIBA-TIBA si faQeh menangis.aku pom pelik,kenapa tetibe menangis.si faQeh tuh menuju ke arah aku lalu memeluk aku dengan cemas sekali.aku semakin hairan.lalu aku aku baru teringat die memang takot ngan bunyik mesin blender tu.umi aku dah bagytahu tapi lupe.hahaha



*huahuahua,takot dengan mesin blender T__T


aku pom mari akaluntuk usik si faQeh,lalu aku pom blender aje bawang tuh.menangis selok budak tuh dibuatnya.hahaha,jahat an?sorry faQeh =)
aku pom pujuk si faQeh,tapi faQeh ni memang good boy!skali pujuk terus senyap.macam good good aje!hehehe



*dibimbing dan dikauseling oleh aku terus senyap!perlukan khidmat ini sms ke 55555


so,jozan,jambu dan nabil buleh la ambik idea ni.pasti korang terkeluar minggu ni!
hahaha,tak lawak pom sebenor benor nye kan kan?mamat khalid?=D

5 comments:

Anonymous said...

hehehe..xpenah dengar pun budak kecik takot dengar mesin belender..heheh..=)

CikAnisMarshmallow said...

Cyan faqehh.......kome ni asiyahh......hahaha siap ambik gambo agg....hahaha...lawak gop posenn...

nurasiyah.rani said...
This comment has been removed by the author.
nurasiyah.rani said...

www.fierapirot.bolgspot.com
hahaha,ni frst tme la ni kan?
tu la pasal..=D

nurasiyah.rani said...

Anis Aina
hahaha,kebetulan tgh maen lappy mse tuh,so ape lagi snap la!hahaha