Wednesday, May 4, 2011

yuna.tajima.hijab

hai hai,ary ni nak tunjuk tutorial sket.TUTORIAL?erm,tipu la.aku nak tunjuk somethin la kat korang.pagi pagi tadi aku saje saje membuat eksperimen terhadap our prince,si faQeh tuh la.
sebab aku tengok faqeh amat ayu pabila die memakai tudung macam aku lah kan ^__^
hahaha.malah faQeh kelihatan anggun lobih dari aku,lobih lobih dah ni!



*ayu tak saya,saya yunaQEH =D


pastu nak try style HANA TAJIMA tak jadi lah pulak!nak try moly tajima pom tak jadi sebab faQeh tajima asik gerak gerak aje.eksited la katekan.hehehe
tapi jadi la jugak style tajima tajima ni kan,ramai pompuan bertudung praktis style nih.
so far,quite nice la!aku pom shuke tengok sebab shantek aje tengok ^__^



*tadaaa,its me faQeh tajima...shantek tak?


sekarang aku pom nak sambung tido balik,nanti si faQeh tuh bangun nak ajak main pulak.
bai bai...

*muhammad faQeh azhad yang membuas setiap hari dan asik demam sebab nak tumbuh gigi

4 comments:

Nursha said...

haihh. mu ingat yer ank patung mu ke ahh ???

nurasiyah.rani said...

haahaahaa...jgn luper praktis tutorial faQeh tajima kat testube tau!
sha,meh sini aku tery kat mu lok!;D

Yasmin Anuar said...

alolololo...cutenyer faqeh...nak try buat rmbut toncang ala korea style ley...eh x igt,faqeh mner ad rambut pnjg lagih ! ngeheeee ;PP

nurasiyah.rani said...

hahaha!satgi nk at elvis presley lop!
mohawk dakpe gok!;D