Tuesday, May 10, 2011

karya agung

oke,malam ni aku nak tunjuk hasil karya seni agung dari kepala otak aku yang geliga ni.
drumrolll,pliz!!!tadaaaaaaaaa......



*biru=hisyam cream=naim
but we suppose to call them ustaz sebab dieorang ni geng geng MPP,alim n sewaktu dengannya


HAHAHA!gelak la puas puas.actually,ni gamba taon lepas mse exam SPM.aku seteress giler mse ni sebab esok nak ezam BAT!BAT?ape tuh,bat tuh subjek bahasa arab tinggi.bagi orang yang cerdik pandai macam aku,subjek itu memang akan memoningkan menyesteresskan pale otak.
bat tu salah satu subjek killers la,yang buleh membunus student tau.



*hilang steress kejap mse ni,hahaha


sebenar nye,ni poster yang tergantung kat dinding bilik study kiteorang.tengah serabut serabut lalu tercetus la idea untuk aku menunjukkan skill bakat terpendam aku.maka,tanpa membuang masa aku pom mekeover kat ustaz ustaz ni tanpa menggunakan makeup jenama MAYBELINE mahupun M.A.C tapi cuma hanya marker permenant sharpie je.tengok hasil pom owsom kan?haha



*yihuuu,aku cium erk?penampor sutir bagi


tapi pasal poster ni heboh satu sekolah tau!aku yang buat ni pom wat dunno aje,tapi sebelum tuh aku dah kasitahu kat kawan kawan act like innocent je ^_^
ntah sape tah yang kaye kredit bagi mms kat ustaz ustaz ni!alamak,at first takot jugak.kot kot buat nye ustaz uztaz ni buat sembahyang hajat,naya aku.tapi,rakde pape pom...fuhhh!lega
sampai sekarang,ustaz ustaz ni tak tahu n karya agung aku,NUR ASIYAH.aku pom takpasti poster ni masih wujud kat bilik study hostel atau tak.



aku curi gamba ni dalam pesbuk
*SEBELUM-----------------> *SELEPAS


sebenar benar nye kan,mase aku tulis entry ni dah masuk post ke 3..kenape la jadi tetibe hilanh entry aku tadi...psttt,maybe sebab ustaz ustaz ni dah jampi jampi ot,hehehe


***NAIM & HISYAM,sorry la pasal ni!joking je tau!really sorry tau ;)

6 comments:

Yasmin Anuar said...

hahahaah...geliga betuil otak kepala asiyah..ley jdih makeover artis lak lpaih nih !

nurasiyah.rani said...

chyroxiah nimsay...
aku rse sebab ni la knp aku post 3 kali sume dok jd!balasan

UniMeOw said...

amboi nakal jugak dak kecik ni yer..hehe

nurasiyah.rani said...

UniMeOw...
hehehe,nakal sikit je.

MUHAMMAD MUSTAQIM B. ANUAR said...

omg!!!huhuhu..ur secret in my hand..takot tak??

nurasiyah.rani said...

MUHAMMAD MUSTAQIM B. ANUAR...
dok takot lasum....chilll
ilek la,fun is fun!haha