Wednesday, April 27, 2011

bola bola bola

oke,sekarang aku memang teringin nak sangat sangat memiliki jersi bola MALAYSIA yang cung melecun tuh!warhhh,nok jugok nok jugok.sape nok tulun beli untuk aku?
aku dah jatuh hati dengan si jersi jersi mase tengok bola mse AFF suzuki ary tuh!
yg blue colour tuh bapok cung weh!tapi aku prefer yang kuning tuh!semak,segak bergaya der!agak agak kalu aku pakai cung tak?hahahaha




***biru ni malaysia pakai khas edisi AFF Suzuki Cup 2010
Malaysia dah kalahkan Indonesia 5-1
syabas!harimau malaya*biar lah dah lepas pom





***ni jersi rasmi pasukan kebangsaan malaysia 2010/2011
cung tak?^__^




go go Malaysia!







MUHAMMAD MUSLIM AHMAD*orang ganu kite nih!


last but not least,aku nak pergi beli jersi kuning nih!nanti nak pakai buleh tunjuk tunjuk...hahaha.macam aku limited edition la pulak!bale bale~~~



***marilah same same memartabatkan sukan untuk negara!hidup harimau malaya!

3 comments:

Yasmin Anuar said...

hahhaha...gila baju bola...nnty pakai biar cun melecun gtuh ye !

Yasmin Anuar said...

hahahaa.....gila baju bola dop starang...nnty pkai biar cun melecun gtuh ya...biar vogue gtuh ! hahaha ;D

nurasiyah.rani said...

aku memang ddk gile baju bola nih!