Wednesday, April 20, 2011

USA



oke,malam ni bukan nak bagi resepi atau tips buat nasi USA!tapi malam ni citer sket,citer lagi!dah name pom bila si LOUDSPEAKER bercerita kan!kalu tak nak cerita nak ape?resepi?kene tukar bila si loudspeaker menjadi chef.nak nak?nanti lah biler aku dah jadi chef!ahahaha,biler lah tuh!USA?what the fuss...

alkisah bermula pertemuan aku dan dia di taman bunga yang dihiasi dengan dedaun yang menghijau dan bebunga yang berwarna worni,tiba tiba..........
hahahahaha!aku tipu je.DIVA je lobih
semalam kan,aku pegi bandar dengan abang aku,pastu singgah bank islam kejap nak concos $$$.nak bayar bil yang bertambun tambun kat umah...aku telah ditugaskan untuk menconcos $$$ kakak aku,then mesin yang aku nak concos tuh out of service!patot la 5 kali masuk tak de feedback,gabra aku.mane tau kot kot aku nih salah mesin,last pak cik sebelah,*dik mesin ning rosok.laaaaaaa...aku pon beratur la belakang die,pas2 mate aku ni melilau lalau sini sana TIBA TIBA ternampak lah lembaga yang memakai baju pink*sweet je yang tengah menconcos $$$ selang 2 baris dari aku!aduhhh!kok bisa bisa ketemu,JONDOS JONDOS..hahahaha
hajat kat hati memang nak tegor,tapi lembaga itu bersama sama adiknya..aku pom memcancel niat suci murni untuk menyapa!nanti kalu menyapa lembaga itu,pasti die akan bertanya *emma,dapat berapa SPM?antara soalan yang bakal ditanya oleh lembaga tersebut!aku buleh agak...EMMA?kenape emma?ade lah tuh...nanti kalu rajin aku akan cerita lah,hahahahaha
then,tibe dah time aku nak concos $$$,tengah tengah tekan no pasword.pasword erk?bedal je lah,sempat lagi buat pusingan 360 darjah,nak tengok longitud latitud lembaga tersebut!
alamak!die ade kat belakang la pulak,aku pom kuar nusuk kat belakang abang aku,nasib lembaga tuh tak nampak!pastu abang aku pulok nak suruh derma kat si mintak derma,aduhhh dengan sepantas kilat aku bagi derma,dan cepat cepat aku ajok abag aku beredar dari bank tersebut!naya naya kalu jerembong!

next time lah kite bertegur sape eh wahai si lembaga!eh eh lembaga pulak!silap type lar,typin error...si USA,USA?sape?USTAK SOLAH ASYRAF!usa lah tuh!jangan egt makan je ade name USA!manusia pom ade tau.kalu nak tau,USA ni memang TOP la mse first time die mai sklh kiteorang dolu dolu.mase form1,buleh dikatakan 99.1% student suke,CRUSH,minat kat die nih!sklh kiteorang nih sume pompuan,then single mingle usa mse tuh,sekarang dah jadi laki orang dah!melepas lah aku,hahahaha gigit jari je la....tapi usa ade madu tapi tak official la,si moly n si dyla!HAHAHA
usa ngaja BA kiteorang,sbb tuh BA kiteorang power power,super dooopa,bombastik!dolu dolu kiteorang nih nakal.selalu kutuk?bercakap cakap pasal die,pasal rambut,baju,kete,panggil mcdonal n sume la tentang die...macam ulangkaji nak exam n mcm subjek KILLERs kiteorang lah usa!hahaha.aku rase kalu lah ade subjek usa memang dah kompem A+++,hahaha
jom kite antar cadangan kat KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA dan orang yang ajar subjek tuh adelah aku!hahahahahahahahaha
walaupape pom,syukran USA!uhibbu alaika.nguaaa~~~





***jangan selalu asik umpat cikgu cikgu!umpat tak sesuai digunekan,kate kat belakang la oke sket...jangan selalu kate kat belakang cikgu korang,tapi kadang kadang tak pe!hahahaha

8 comments:

Nursha said...

HAHA... beso ngak lembaga mu !

Yasmin Anuar said...

uwahh...emang JODOH mu doh asiyah !

nurasiyah.rani said...

miss moly,beso kan kan?berapa cm agok agok?hahahaha

nurasiyah.rani said...

chyroxiah nimsay,jodos nde gok?laky org doh tuh!
hahahaha

Nursha said...

bakper dok gi ukur???

nurasiyah.rani said...

miss moly,dok mari nok g ukor!mne tnggi mu dgn die?;D

Nursha said...

kompem ah menang aku ! ;p

nurasiyah.rani said...

murah lah rezeki!koho ++++ anok!hahaha