Monday, April 11, 2011

its NAZIM OTHMAN!

nazim othman


btw,kenapa aku tetiba mention nazim kt sini?oh!sebenarnya saje2 je...ak shuka ^^ tgk die nih!suweet je an?
ehnsem,macho,tanned,kire2 perfect la kan...
baru-baru ni,aku tgk cter begitukah cintah yang tv3 dok pasang pukul 7-8 tuh la!kisah si buta(nazim) dengan gadis miskin,ape tah nme heroin dier erk?luper dh...hehehehehe
btw,cter best jgk la,sbb die ade NAZIM!hahahaha...die nyanyi soundtrack cter tuh..not bad jgk la sore die*eleh,padahal kau kalu dh minat sore mcm katak pom best,asiyah!AH!lantak lah,ade aku mintak korang bayar bill letrik umah aku?xde kn..hahahahaha...gurau je lah!;D
jap ak nk share ngn korang!

eh,kenapa erk xleh nak share?intenet lembap atau akuh yang lembap?HAHAHAHA
lantak lah,nxt tme la aku share erk?myb mogok kot,nak sruh aku tido!Zzzzz
oke lah!muah muah muah nazim othman!






------------------------------------>>>>>>>>
i love u

1 comment:

nurasiyah.rani said...

nazim u ade chance nak dpt tender baiki paip bocor!eh xde cawangan i no4!HAHHAHAHA