Tuesday, April 19, 2011

upu oh upu!

oke,mlm ni juz nok update tentang nih je!sekarang nih aku tengah poning kepala kelapa nih dengan keadaan,situasi masalah yang melanda masyarakat atau manusia lepasan SPM!cewahhh,aku tulis macam masalah negara jer!hahaha
biase la kan,macam ni lah situasi budak budak lepasan spm macam aku nih!nok nok dapat pulak result yang cukup cukup minum je!huhuhuhu T__T
sekarang ni,nyesal tak sudah,dolu dolu tak moh blajo sunggoh!oke,cukup cukup....fullstop
now my heartbeat DUP DAP DUP DAP tengoh menunngu tawaran ipta je nih!arap arap dapat la kan,ary tuh frust doh,isi upsi tak dapat.nguaaaaaa~~~
mintak mintak dapat nursing,kalu dok KAHWEN je lah!huhuhuhu
nok jugak rase kehidupan siswa siswi nih!so,better aku apply SPA!spa pom oke gak,every month dapat elaun.masyuk la!hehehehehe
YA ALLAH tolonglah hamba mu!
aku tak sabor nok merasai kehidupan ber"U" nih!tapi kan,aku really really envy la dekat kawan kawan aku sekolah rendah tuh!result dieorang sememag nya gempak habis!dan ramai nak jadi DOKTOR!wahhhh!memang bestlah,mne tak nye straight A's...syok syok syok...
batch batch aku ni ramai nak jadi doktor,aku harap u guys BERJAYA!tadi sorang dah dapat tawaran fly jordan...=D n fully scholarship pulok tuh!kadang kadang rase kerdil pulok,doh sume gempak gempak kan...

pape pom,aku doa korang life well friends!buat WAN YASMIN ADIBAH jangan risau,kerana ALLAH dh atur yang terbaik untuk kite!juz accept it with REDHO!
mungkin ade hikmah disebalik semua yang berlaku nih!=)
so,sekarang tunggu je pihak UPU tuh,arap arap kite dpt course same la kan,best best!dap a dap a dap a!uitm,puncak alam here we're!
mintak mintak dpt lah!


***suke tengok kejayaan kawan kawan,insyaallah lepas nih nak buat kejayaan dieorang sebagai sumber inspirasi untuk berjaya!marilah sama sama mendoakan kejayaan kite semua=D

6 comments:

Yasmin Anuar said...

kata2 mu sangat membuatkan aku terharu ! bagaikan mau menangis bagai nak rak !c :'))

nurasiyah.rani said...

jom nangis same same!T__T

Yasmin Anuar said...

nguwaaaa~~~asal kamo sentimnetol jo malam nih??
TT

nurasiyah.rani said...

hahahaha!sekali skale sayang!

cik chekOdOk said...

xbest pon duk u...........dunia sumer~~~

nurasiyah.rani said...

doh?dkyph g mane mane...ddk umoh je.STPM
sedia tunggu pinangan masuk!;D