Sunday, April 17, 2011

letih yang teramat sangat!

oke,mlm nih xmboh stay up!sbb aku sgt penat,capek,mnde lagi sume la adik beradik letih tuh dh ade nih skrg nih!tapi td mmg best ar reunion SKRB kt sejid terampong!
tapi ade jgk la cacat cela nya,erm xnk story mory psal yg tak best=(
SKRB rocks!oyehhh...aku nih haus masih terase,mane tak nye..bygkan aku tepik2 kt dieorang 10 iya 10 iya,bayor bayor!khidmat menjadi ceti haram aku masih laku la weh!HAHAHAHA
liat gilak nok bayor sorang sorang.kaum HAWA mmg best,skali mintak terus bagi,kalu kaum ADAM,ermmmm,dok tahu nok kate nape arh!ak blebel 10 karung pom dok jadi mnde gok!last2 aku yang merasa betapa perit nye tengkok bertempik tempik!
sume sek2 laki MATURED weh!takot sih gua nengok!kayak bapak2 orag saja!ngeh ngeh,tapi ade satu perkara,satu k?banyak perkara la yg tak disangka sangka gonna happen,now already happen...tak ku sangka2 si zaquan tuh.hahahaha..die masih lagi ingat kt aku,mse mula2 die mai ak wt donno je lah!pastu die tnye!eh,mung name mnde eh?***hor,sioh!dulu org gelor die pendek orh!
OMG!sioh?tonight i FUCKIN U la!i hate de person who callin me wif dat name,SIOH!not komersial lah!hello,dis is 2011 la,not 1999!tapi kan,sometimes name tuh boleh diberi pengiktirafan jgk la,sbb dgn name "SIOH"ingatan akan mereka mereka diluar sana menjadi pulih dan automatik bukan manual erk egt kt aku,kan?tapi sometimes bedesing jgk telinga kan..mne tak nye NUR ASIYAH boleh menjadi sioh!adush!kenapa wujudnya situasi ini!arghhhh....oke,forget bou dat!name gelaran gua SIOH!fuhhh!



*ni air tangan nad nasir!sedap wok!





*jom kite bako!




*makan time!


* eating time!

*oke!dis is ALLYCATS erk..taklah gurau jer.time die datang FUHHH!drumroll plis.memang kejut la wei,mane taknye korang tgk lah rambut die macam helmet,sarang tebuan,ape lagi erk?hahaha..maaruf furqoqi,mmg sengaldari dulu dan sekarang!

* sape ni?lupe lak nak blur kn gamba nih!oke die nih kawan aku tau, dolu dolu sokmo gaduh sbb asik nak abih ngaji awal. dolu dolu aku nih giler kuasa tau!mntang mentang lah cucu tok guru,asik asik abih awal skali ngaji!HAHAHAHA




*SKRB batch 2005!oyehhh,gud luck to all of u!




***kawan suka ramai,kawan menangis ?
so,lets appreaciate our FRIENDS!=D

4 comments:

nurasiyah.rani said...
This comment has been removed by the author.
nurasiyah.rani said...
This comment has been removed by the author.
Yasmin Anuar said...

skrunk acu cuba kasi taw i mu minat saper???

nurasiyah.rani said...

hahaha!tuh tgk lah my list boyfie?=P
that's it!