Saturday, April 16, 2011

dslr!





wahhh!dengar title mcm best je an?apekah DSLR ini?objek?makanan!*actually lapar nih,so tetiba teringat pasal makanan,hahaha!haiwan kah dslr ini?apebende kah?
TADAAAA...

inilah yang aku sebut tadi!oke,sape nak bg sejibik DSLR kat akuh?cpt angkat macam USOP WILCHA.....soley-soley,eh dah melalut lalut nih!oke,skrg aku nak tukar warna tulisan nih,nak kasi lebih perhatian!
DSLR oh DSLR!aku mmg mengidam idam kan dslr ni la!sape yang tak mengidam tuh mmg kene cpt cpt la KAHWIN weh!agar korang pom turut mengidam mcm aku!hahahaha
skrg ni,aku dlm PROSES pujuk,rayu my beloved UMMI la nih!bukan nak sruh tlg belikan,tapi utk membenarkan aku bekerja di KL dgn my sista di UKM....ape kaitan DSLR dgn kerja?
oke,alkisah....aku berhajat nak beli DSLR nih dgn $$ titik peluh aku sendiri,tapi harga die mmg PERGHHH!huahuahuahua T_T
aku kalu nk beli dslr aku nak beli model NIKON D90 je!je kau cakap?kau tahu tak berape harga die cik kak asiyah oi...nah ambik kau!




RM 3,598.00 (with AF-S DX Nikkor 18-105mm )
RM 2,598 (body only)*murah je kan?hahahahaha


skrg ni OTW nk pujuk umi aku supaya benarkan aku g KLaku nak beli dslr....kang best kalu aku nih anak DATO'...eh eh eh,tak aku bersyukur aku lahir dalam family yg serba sederhana ni!hehehehehe
TAPI,DATO' jom kawen ngn akuh!jom la jom la!ishhh!aku gurau jer.*psttt tp betol pom ape salahnye kn!HAHAHAHA
alah,xdpt dslr yg FIRST yg SECOND HAND pom jadi la!nnt klu dh ade $$$ nk search kt MUDAH.com,hahahaha....nnt bler dh kaye sket bleh upgrade kan?tukar yg lame ganti yg baru...lalalaalalala~~~tapi for new beginner mcm aku nih,okelah utk beli nikon dslr D90 utk percubaan pertama ni...ni bukan aku reka tau!aku dah tnye sume photograper kt fb tuh,die kate mmg sesuai ar D90 for new beginner!oyehhhh!yihuuuu!agak agak la kn,buleh tak aku memiliki DSLR itu?insyaallah,amin

2 comments:

Yasmin Anuar said...

agk2 lar kan...klu ak nk kerjer bttr cri kerje per erk sblom msok u nnty !

nurasiyah.rani said...

ermmm.mu nok keje k ming?