Tuesday, April 26, 2011

Why pay more?Buy at wholesale prices!




Why pay more?Buy at wholesale prices!
korang penah dengar tak ayat tuh?HAHAHA,aku sure 120% rakyat malaysia memang dah hafal ayat keramat tuh!yang pasti rakyat TERENGGANU darul iman memang sinonim benor.kalau korang cakap "TAK" aku nak sekeh pale korang....
alah,dah sah sah tipu kalu cakap tak kenal MYDIN!mydin?din saya atau saya din?
pape jelah,tapi kenape mydin erk?kenape tak bubuh name myKHAN ke myLIM atau lebih komersial lagi myBANGLA...hahaha,sebab kat mydin ramai giler pekerja yang ensem ensem,kacak,hidong mancung macam abang KHAN aku jer,hihihi

tapi yang heran,kenape barang barang kat mydin ni die murah murah erk?aku selalu fikir,cewahhh selalu tuh!tapi tak sume murah,ade lah murah murah*aku dah merapu rapa
kadang kadang my minds keep wondering bout mydin,mydin jual barang harga yang murah berbanding pasaraya yang laeng seperti,giant,suzika,nobita,eh silap astaka,hock kee seng,yang tuh je ade kat TERENGGANU!biar beze harge cuma seposen dua,tetap mydin jadi pilihan kan.

kalu korang tak caye,pergi la mydin...aku rase everytime,everyday,whenever,whatever MYDIN mesti dikunjungi oleh rakyat terengganu!kalu hari cuti jumaat dengan sabtu memang JEM lah oiii..kadang kadang sebelum mydin bukak pom dah ramai orang,takut takde parking la tuh ! same la tuh,aku pom macam tuh jugak.agak agak mydin dapat tak 5 juta sehari?aku rase dapat kot,sebab sorang beli memang beratus ratus so,kalu dah 100 orang 200 orang 300 orang 400 orang 500 orang pergi beli kat mydin?fuhhh,dapat lah 5 juta.pandai je aku kire kire kan?
nanti nak apply kerje kat mydin as a acc lah!^__^




mydin mall,kuala terengganu


***terima kasih kat mydin,tanpa mydin takde lah tempat nak soping soping rakyat ganu nih!
tempat lepak ngan kawan kawan pom ye jugak!hahahaha
tak sempat nak snap picha abang abang KHAN kat mydin,takot aku takleh tido malam pulak nanti...=D


2 comments:

Yasmin Anuar said...

asal x usha2 mybangla tuh??laen kali masok skali snap ngan myBANGLA tuh ~;DD

nurasiyah.rani said...

hahaha~~~nxt time kite g snap together gether lak!;D