Thursday, December 22, 2011

5 ILTIZAM

gedebak gedebuk aku rindu kelas 5 ILTIZAM 2010.
bagi aku,kelas tu memang ohsem,superb dan bla bla bla.
mase memula aku tak suka duduk kelas tu.
tapi sebab terdapat kaum adam yang sangat ramai dalam kelas tu dan bukan aku tak suka kat kaum adam dan korang jangan ingat aku ni songsang pulak.
banyak sebab mula mula aku tak suka dan aku rasa tak perlu aku bagitahu sebab malas nak taip
aku setuju kekata yang mengatakan
'TAK KENAL MAKA TAK CINTA'
selepas beberapa bulan aku sehati sejiwa dengan mereka mereka
maksud sehati sejiwa tu bukan aku korek hati aku pastu letak kat hati mereka
sehati sejiwa maksud aku kami dah jadi sekepala dan menjadi kawan antara satu sama lain
korang bayangkan macam mana nak sesuaikan diri dalam suasana kaum adam 25 orang dan kaum hawa cuma hanya 5 orang sahaja!
kami si kaum hawa menjadi limitek ediseng dan laku macam cupcakes*tipu
kami kena denda sama sama
kami main main sama sama


time gila world cup*aku sokong argentina

kami tak buat kerja sekolah sama sama
kami ada gelaran masing masing dan aku mendapat gelaran ITIK sebab?sebab aku pendiam dan sopan



donald comel macam aku

kami dapat anugerah kelas tercorot
kami sama sama kena marah dengan cikgu
kami conteng sama sama


bukan aku yang tulis

kami cat kelas sama sama

kelas kami warna merah gelap sebab kami semua ni suka suasana gelap romantik

kami buat kerja sama sama

sume bajet eksyen kecuali aku

kami berbakti kepada sekolah sama sama

hasil tangan kami*hanya lukisan sahaja yang lain tidak termasuk

DAN!

kami sama sama bersama sama dalam kelas 5 Iltizam




ADAM
syauqi,naufal,aizat,shikh,syahmi,fadhil,kamil,amirrul,helmi,fahmi,shariff,
izat,ezzul,mustakim,arozi,maulidul,hanafi,ramdan,haniff,sufian,raja,alif, dan najmudin

HAWA
adibah,munirah,saibah,fatihah dan aku,asiyah


aku sentiasa mendoakan kejayaan korang sume dan terima kasih sebab buat aku ada kenangan ngan korang :)

*hanya gambar gambar ni je yang aku ada tu pom cilok dengan mark zukingbek gambar lain dah tak ada dalam dunia sebab hard disk rosok dan kamere biru pom dah jadi arwah dah T_T

4 comments:

Anonymous said...

wah !!!! long time not see you .... jom ah follow blog sy ..... www.rufaidazulkfli.blogspot.com

nurasiyah.rani said...

yelaaa adik rufaida k.asiyah dah follow awk :)

Zara said...

hei nak kenal bole ? :p

nurasiyah.rani said...

HAHA akhirnye meiling dah jmpe!
adoi NGADE haha