Saturday, December 31, 2011

2012

assalamualaikum W.B.T
saya dengan ini nur asiyah a.rani
tanggal 31/12/2011
akan mengucapkan
SELAMAT TINGGAL SAYANGKU 2011
untuk memberi green light kepada tahun 2012

2012
aku harap lembaran baru ini akan memberi aku
hidup yang lebih baik dari tahun tahun sebelumnya
kesihatan yang melimpah ruah tapi tak termasuk lemak lemak tepu
kebahagian hidup yang sentiasa di rahmati Allah
menjadi pelajar sekolah yang cemerlang,terbilang dan gemilang
harap aku dapat graduasi
semoga dapat tempuh semua liku liku hidup
dan
sentiasa berada dalam keaadan dirahmatiNYA
serta tak lupa kepada
junior junior dan senior senior eh aku jadi senior dah nampak tue je
selamat berjumpa kembali!
yeay!
tak lupa kepada anak anak ikan aku
HERE I COME
hahahaha
YANG PALING UTAMA
umur gua dah masuk angka 9 der!
tahun 2011 dah angka 8 jadi maka dengan itu
pada 2012 + lagi angka 1 bersamaan
9 tahun baru.
gua masih muda kanak - kanak lagi
baru nak masuk darjah 3
baru nak belajar imbuhan dan tatabahasa dan perpuluhan
siapa merungut tentang umur gua lu jadi tua umur 19 tahun!

Selamat Datang 2012 dan Selamat Tinggal 2011



2 comments:

Zara said...

welcome new journey of life. have a bless sweetie ! be a great senior :)

nurasiyah.rani said...

thanks babe ;)
good luck for you