Wednesday, December 21, 2011

Jae Jung (JJ) TVXQ curang?

eh korang sume kenal tak dengan Jae Jung atau Hero TVXQ?dolu dolu TVXQ sangat femes amos time mase zaman kegemilangan mereka digelar Kpop boyband,teenidol,Kpopstar la honey stars la macam macam dan mereka sangat la panas sepanas panasnya.tapi sekarang band TVXQ masih wujud tapi populariti band mereka semakin suam suam kuku kaki sebab band mereka dah berpecah retak hancur berkecai dan band TVXQ masih ade cuma bilangan ahli mereka tak cukup rasa kat korea tak jual maggi cukup rasa kot HAHA*fine tak lawak pom
kalu nak tambah info atau kot kot aku salah info korang tengok sini la TVXQ


motip aku hupdate belog malam ni aku nak bagitahu satu rahsia tentang si Jae Jung tu atau aku panggil JJ name manja die sebab.korang tahu die senyap senyap ade anak tau!
siap ade 2 anak lagi!
aik?kawen pom tak sebab kau tak jemput aku,jadi aku pom tak pasti kau dah kawen ke belum tup tup ada anak! tapi at least JJ jemputla aku.sampai hati kau tak jemput aku.
kau tak ingat ke aku bela kau,aku peluk kau,aku mandikan kau,aku cium kau malam malam,aku letak kau kat tepi aku atas katil kadang atas perot sebab nak bagitahu kat kau betapa aku SAYANG CINTA LOVE kat kau wahai Jae Jung!
tapi ape balasan kau bagi kat aku?pstttt jangan report kat Jakim tau.aku dah insap dah sekarang

last last kau bagi tahu kat dunia yang kau dah ade isteri plus 2 anak lagi.oh!tidak!
katakan tidak kepada rokok!kau tahu betapa siksa nya jiwa ragaku apabila melihat potret keluarga bahagia aman sentosa keluarga kamu.tapi photographer tu mmg ohsem sebab snap gamba korang cung sangat sangat!hmmm,korang tengok la sendiri


jeles much?selamat berbahagia korang



kenapa anak anak kau sume ade iras iras bini kau JJ,sume pink?mana baka kau?


end of the setory,i hope you always happy with your bini dan anak anak!tapi sekarang korang terpaksa berjauhan dengan mereka sebab mereka mereka ini berada di sinun.kau di sini bersama aku atas katil HAHA next year korang boleh la bermadu asmara bersama sama dan hasilkan ramai anak sampai satu bas yep!HAHA
aku senantiasa sayang kat kau JJ walau kau curang dengan aku dan walau kau dah ade bini dan anak anak yang tak berapa nak comel sebab emak die tak comel aku tak suka pink


*OH JJ!iloveyousoomuch till my last breath

omaigod!sebab kau asik buat muka macam ni aku tak sanggup tolak permintaan kau tiap tiap malam nak tido bersama HAHA.whattodo!

No comments: