Monday, December 12, 2011

lelaki misteri

entri malam ni aku nak setory pasal mimpi aku semalam.bukan mimpi 18sx tau tapi mimpi misteri yang buat aku terpinga pinga siapa gerangan itu.aku tulis setakat yang aku dapat ingat je la ni sebab nama pom mimpi kan bukan macam drama petang-petang yang selalu korang tengok macam TENTANG DHIA *adi putra aku
satu dua tiga!action

aku dapat tiket konsert free ntah sape yang baek haty bagi.then aku pegy la kat konsert tu dengan peneman sorang tai aku tak sure sape yang teman aku.sampai sane terus cari entrance tapi aku tak pasti tempat tu dewan ke apa ke.then masuk tiba- tiba orang tengok aku macam pelik kot maybe sebab aku HOT kot HAHA.last last dapat tahu aku dapat tiket tu olok olok atau tiket palsu patot la orang tengok semacam sebab dalam tuh orang tengah maeng alat muzik ala ala okestra kot.aku tak pasti,tapi yang pasti orang tengah maeng alat alat muzik seperti piano*actually piano je aku ingat HAHA.Dan aku sempat menjeling kat pemain piano tuh,aku tengok muke die tapi aku tak ingat.aku pom decide nak balik dengan teman aku tibe- tiba Naufal kejar aku,die cakap bagytahu aku yang pemain piano nama die Hilmi kirim salam kat aku.tibe tibe Mutek kawan aku muncul dari kete dan bagytahu aku macam ni
'HILMI KATA,DIE SUKE TENGOK LESUNG PIPIT AKU'



Naufal watak dalam mimpi aku yang menjadi posmen kirim salam



Mutek yang tak sempat sempat bergegas kat aku semata - mata nak bagytahu
'HILMI KATA,DIE SUKE TENGOK LESUNG PIPIT AKU'
seriosly,aku suke ayat ni HAHA kasi pink skek tulisan



ntah macam mana ntah Mutek kenal Hilmi tu aku pom tak pasti.
dan yang paling lawak Mutek kuar kuar kete je terus terpa aku bagytahu tentang Hilmi tu dan yang kedua lawak aku taktau sejak bila aku bela lesung pipit.lesung batu kat umah ade la.HAHA
pastu aku pom tak pasti kesudahan mimpi tu macam mana sedar sedar je pukol 4 pagi dan aku pom sambung tido balik kot kot mane tahu mimpi tadi to be continue tetapi malangnya tidak!
sedar tak sedar pukol 9 pagi pulak.



maybe muke die iras macam Edward kot HAHA

Jadi,aku pom tak tahu siapa gerangan Hilmi tu dan motif mimpi aku dan aku masih terfikir - fikir mungkinkah Hilmi itu jondos aku!HAHA
ntah pape mimpi tu tapi best jugak kot
HILMI oh HILMI!
mimpi itu mainan tidur
sekian

No comments: