Monday, November 28, 2011

perempuan

perempuan adalah entri pada malam yang seram sejuk ni.terengganu asyik hujan dan menyebabkan cik abang bantal dab cik abang katil duduk memanggil aku berterusan.
oke,time last last dah abis sekolah ari tu,aku ade buat lawatan sambil makan kerepek pisang dekat pantai belakang hostel bersama sama perempuan perempuan seperjuanganku*bajet



petang pergi pantai dengan menaiki kaki sendiri dengan memakai selipar jepon.jalan punya jalan punya jalan ternampak anjing 3 ekor.spoil gile kot,baru ingat nak pecah rekod azhar mansor redah lautan tapi kiteorang nak pecah rekod redah tepi pantai.then patah balik sambil kutip cengkerang cengkerang.pastu tengok gambo la jawabnye sebab aku dah lost memory nak tulis HAHA petanda semakin muda tu.



faezza yan asyik kuti cengkerang sebab nak bagi dekat CHIPSMORE



Time otw balik aku ternampak bende ni.haishhh,angkara manusia yang tidak sempat belajo tamadun manusia dalam sejarah!menurut matluthfi dari salah satu video dia, sampah sampah di lautan menyebabkan hidupan laut menyangkakan makanan mereka.Jadi,jangan buang sampah merata-rata



tapak kaki mistori!besau gile kot.jangan jangan tapak kaki NAEM hahaha.naem gurau je



perempuan perempuan seperjuangan FAEZZA dan NAJLA
aku harap next year korang still ade lagi.nak duduk dorm yang same ngan korang


No comments: