Tuesday, November 22, 2011

happy



merawat mahal
Daripada saya untuk mata saya
Jiwa-jiwa di sekeliling - tiada satu pun di sisi saya
Rasa yang diilhamkan oleh kata-kata angin
Berkelip tanpa perlu bimbang
Jika saya seolah-olah tingkah laku mengurat yang -
Hanya jika saya adalah -
Seperti narsisis-

Tersenyum, tidak pernah gagal
Saya bersembunyi dari pendapat.
Menangis, tidak pernah memalukan
Saya berkongsi pandangan saya
Dengan hujan menangis.
Hanya untuk hari ini, mungkin esok
Dan jangka hayat panjang.

Dan saya tidak memerlukan perkataan untuk
Memahami apa yang saya mahu -
Solitude sentiasa mendapat saya.

Kami tidak perlu menukar;
Untuk orang-orang yang kesepian -
Satu roti bakar senyap
Menggali keluar fobia
Menjadikan ia kurang menakutkan -
Jangan sekali-kali hipokrit, hanya penting -
merebut individualiti anda, jangan sekali-kali melepaskan
dan mari kita hidup royalti merendah diri

Semata-mata - kegembiraan itu hendaklah kekal -
Kepada orang-orang yang kesepian;
Perasaan terbesar
kebersamaan datang dari
kami minda yang kreatif
Tiada siapa yang kurang ajar atau sopan dengan -
Hanya pandangan peribadi kita.



***kalu korang tak faham,ringankan tulang jari anda untuk menterjemah di google translate. aku tak teror bahasa barat dan dapat B+je spm.dan semestinya aku pandai dalam bahasa ibunda aku.pssst aku dapat A+++ tau bahasa ibunda.HAHA

No comments: