Saturday, November 26, 2011

classmate

pelik kan aku begitu rajin bebenor hupate belog kebelakangan ni.mungkin petanda petanda aku nak jadi beloger femes macam FL dan MARIA ELENA kot HAHA
aku just nak bagytahu nama klasmate aku dan tunjuk gambar kiteorang yang ohsem je.

first first dolu kelas aku ni ramai je macam taburan penduduk kategori padat tapi hari makin hari jadi sederhana padat last last jadi penduduk jarang.sume pindah dapat uitm,poli,spa dan sewaktu dengannya.tapi nasib baek sempat ambik gambar kelas ari tuh dan satu kebetulan lagi sume hadir hari tuh.


sorry gamba dok berapa nok berkualiti sebab aku guna kaedah x-ray

6BK2.2011.kushairi.amirul.kusolehin.fikri.azlan.khairuzzaman.safwan.siti.hani.nor.fatihah.fatinah.fadilah.muti'ah.asiyah.azia.asna.syukri.adam.izzudin.najwa.munirah.masnizam.dan selaku Cg Syed sebagai guru kelas yang ajar kiteorang Bahasa Melayu yang selalu denda jalan itik.berenang.cium papan hitam.dan suka tanya tanya dan sesiapa tidak berjaya menjawab akan diberikan otograph atas muka secara feree dan percuma



kandid!
It is not often that you have a classmate in life and you get to have a reunion out here


gembira dapat kenal dengan korang sume.semoga hidup masing masing berjaya di dunia dan di akhirat nanti.SELAMAT BERJAYA

***aku dah puas pujuk cg ibrahim yang takmboh bagi gambo original yang lebih berkualiti.haishh



2 comments:

ABCDYLAVEN said...

weh eja name aku pun saloh! ni rse nk memberontak neh! org eja nme yea saloh maroh :(

nurasiyah.rani said...

HAHAHA so sorry.eksited ngat naip.
NUR FADHILAH ROSLAN