Saturday, November 12, 2011

fizz fairuz lagi?

hah?FIZZ FAIRUZ lagi?bosan kan?tapi bagi aku takde lah bosan mane dan suka hati aku la ni belog aku kan.kisah ini bermula pada suatu petang...


*F6 FC yang kiut

kami telah bersepakat untuk memasuki pertandingan futsal anjuran hostel.maka kami telah memakai baju sukan,seluar sukan,kasut sukan,tudung sukan,erk?
team kami nama F6 FC tapi cikgu Aaron Aziz sebut Tingkatan 6.urghhhh,aku sengaja letak nama F6 supaya nampak modern,omputeh,femes sket tapi hampeh HAHA
dup dap dup dap sedikit bedebar jantung sebab first time beraksi di khayalak ramai seperti berada di stadium bola sambil diperhatikan oleh peminat peminat espesially lelaki suka la korang dapat tengok match budak pompuan kan.ade faedah,kebaikan,manfaat korang dapat kan.
oh lupa nak perkenalkan para pemain
*MUTEK,pengurus
*UMI,jurulatih
*ZAM,penolong jurulatih
*IRA,golkeeper
*AKU,kapten last minute decide nak main
*NAJLA,sepak bola penalti macam takmboh sepak
*NAJAH,nampak macam komfidem menang
*AZIA,orang paling semangat
*DYLA,pemain simpanan yang ambik gamba
*ILA,pemain simpanan yang last minute tarik diri


*dengar arahan Cg Aaron Aziz yang macam abang Seth Tan

team kiteorang lawan team F5.alah F6 VS F5 opkos la menang team F6 biar perlawanan ala kadar je dengan sepakan penalti je disebabkan kesuntukan masa.mule mule egt team F5 hebat tapi team dieorang ngan team F6 lebih kurang same je.KAKI BANGKU
hahaha.seriosly kelako gile time tuh 10 kali tendang sume tak masuk gol.
lastly,pada sepakan yang ke sebelas aku telah menjaringkan gol HAHA


*tendangan penalti yang menyebabkan gol.psttt aku nampak gemok

tahu tak,macam mana aku buleh menjaringkan gol?eh,mane bagytahu kat sini!RAHSIA
tapi kan,aku tak tahu kenapa time tu aku terfikirkan Fizz Fairuz,mungkin sebab asyik teringat lakonan die dalam NurKasih bersama Tizz Zaqyah kot.kejelesan yang membuak-buak.lagipun dolu dolu aku tengok Fizz Fairuz maeng bolasepak time Hari Guru,memang owesome dan hebat jugak la.hadiah menang kami semua dapat tuala harga RM 15.90 tapi diskaun jadi RM15.


***maybe mungkin Fizz Fairuz inspirasi aku sebab die rejek berlakon dengan emma wokseng


*aku crop gambo Remy Ishak sebab konon konon nye Fizz Fairuz bizi ngn Tizz HAHA.padahal Remy kapel dengan Tizz.sorry Remy

hmmm kenapa Fizz Fairuz tak pernah reply msg phone ngn fb aku?adakah die terlalu sibuk dengan lakonan kot.aku sedis tau tapi aku harap kau bahagia di sana.


*kau egt kau sorang je happy.aku pom happy la ade ya MAULANA ya habibi HAHA

1 comment:

Yasmin Anuar said...

ohoh,patut xder siape yg kner penalty!!XD