Tuesday, November 22, 2011

ku pergi


andaikan aku berada disini saat itu!owesome
Sometimes you have to leave your bestfriend because it's the best for them even they don't understand why are you leaving
urghhhhhhhhhhhhhhh!apo kone eh jang?
aku setuju 120% dengan kekata di atas.mungkin itu jalan terbaek buat sementara waktu kalu korang tercuit hati dengan bestfriend korang.mungkin memasing ade salah dan silap samada kita atau dia.mungkin sengaja atau sebaliknya.manusia itu dilahirkan tidak sempurna kecuali manusia itu sendiri belajar dan berusaha untuk menjadi lebih baik.
oke aku mengaku aku ni seorang yang suka main main dan main dalam hidup.
aku suka sakat manusia di sekeliling aku.aku suka usik manusia dan jugak haiwan.hmmm?
aku suka sakitkan hati manusia,opsss bukan aku cucuk dengan garfu dengan lidi sate ke ape ke.
maksud aku macam ni.AKU SUKA LAKUKAN BENDA YANG AKU SUKA LAKUKAN.
tak faham erk?aku pom tak suruh korang faham macam korang faham sejarah f5.aku cuma nak bagitahu aku sorang je faham diri aku sendiri.mungkin family aku je kotyang dah masak rentung hangus dengan perangai aku.kawan?aku tak pasti.
ape aku melalut lalit ni,dah dah jejari kuku ku yang hondos dah penat menaip dalam keaadan si faQeh yang sedang membuas.

*jejari kuku aku hondos sebab aku suka meratah kuku


aku gile suka tengok gambo gelagat pemain pemain bolasepak yang menang dalam perlawanan dieorang!
GLORY FOR THEM

No comments: