Friday, November 11, 2011

billionaire

nak kaya cepat tak?jom sertai permainan ni.ini bukan mlm tau ataupun ahlong ahlong kami cuma nak tolong tu.permainan ini sangat simple dan senang.first korang pergi mydin atau giant yang sewaktu dengannya beli benda alah ni.then cari partner lagi ramai lagi best tapi dalam 4 orang oke dah kot.then bagi duit sama then ambik dadu golek macam ibrahim pendek dalam citer ali baba bujang lapok. "Mari kita lihat sapa yg kinaaa"dialog ibrahim pendek part ni aku paling ingat

alah aku dah malas nak taip panjang panjang.biar aku bagytahu je benda alah ni adalah jeng jeng SAIDINA.lepas abis je final exam bosan tahap gaban pastu macam mana tah dapat saidina pinjam ngan adik f5.kami balun maeng sampai naik muak aku.first maeng asyik aku je yang muflis awal.watdepak kan.menyampah gile.HAHA nasib bukan duet betul.kalu tak memang @#$%^&* tapi lepas tu nasib aku jadi baik,ade tanah banyak,rumah dan hotel tak berbintang.tapi disebabkan aku ni disukai para guru guru aku terpaksa lepaskan hasrat BERsaidina tu.


hmmm ape kate korang tengok gamba je la.jari jemariku sudah lentis



aku rase mesti pencipta saidina ni orang yang terdesak nak kaya



ana kaya ana kaya!



orang yang first muflis HAHA


maeng maeng punye maeng masa bazir macam tu je.kaya muflis kaya muflis then jadi papa kedana.tapi dah lame kot aku tak maeng last last maeng time darjah darjah dolu.
pantas masa berlalu begitu sahaja.tu je la kot

No comments: